Torna el Programa de Parelles Lingüístiques de la UIB

El Programa s'adreça tant als estudians autòctons com als visitants

Les "parelles lingüístiques" són una manera desenfadada i amena de practicar llengües, però no només això. Tenir una parella lingüística us permetrà perfeccionar el vostre coneixement d'una llengua, és clar, però també conèixer gent d'altres cultures. Es tracta d'un intercanvi beneficiós i enriquidor per a totes dues parts.

Als estudiants estrangers que feu una estada a la UIB, la vostra parella lingüística us ajudarà a conèixer la llengua pròpia de les Illes Balears i de la Universitat, el català.

Als estudiants autòctons, la vostra parella lingüística us ajudarà a perfeccionar el coneixement d'una llengua estrangera.

El funcionament del programa de parelles lingüístiques és molt simple. Només cal que empleneu el formulari que trobareu al web pl.uib.cat i us comprometeu a dedicar-hi una o més hores a la setmana (tantes com vosaltres decidiu). Des de l'equip de Coordinació, us assignarem una parella que s'ajusti al vostre perfil i ja podreu començar a parlar.

Si teniu cap dubte, podeu escriure'ns a l'adreça politica.linguistica@uib.cat.

I tu, encara no tens parella lingüística?

Aparella't!

Data de l'esdeveniment: 12/09/2017